|
İngiltere Southampton Üniversitesi tarafından yapılan araştırma gıdalardaki korkunç gerçeği açığa çıkardı. Araştırmada özellikle çocuklara yönelik şeker, pasta ve gazlı içecek gibi ürünlerde bol bol kullanılan 'E' kodlu katkı maddelerinin derhal yasaklanması gerektiği belirtildi. |